Verhuur

Wij verhuren een aantal van onze materialen, onze lokalen zijn echter niet te huur!

Huren kan eenvoudig door een mailtje te sturen naar: verhuur.scoutsdehellevelders@gmail.com, wij antwoorden binnen de 2 dagen. In deze mail zet je gewoon wat je wil huren en wanneer (in de maand juli verhuren wij geen materiaal wegens eigen scoutsactiviteiten). Bij vragen mag je ons steeds contacteren op onze mail of op het nummer 0495/90.72.09.

! Opgepast! Indien te laat retourneren of niet aan de afgesproken termijn houden, wordt er een som van de waarborg afgetrokken. Alvast bedankt voor het begrip.

Laserguns!

Huur eens een lasergame!

Altijd al van gedroomd om een lasergame op een locatie te spelen die jij kiest? Dat kan! Bij ons kan je laserguns huren voor een prijs die (zoals steeds) goedkoper is dan professionele verhuurbedrijven.

Pakket €55:

12 laserguns; 50 batterijen; 2 targets (zie meer informatie);

Extra pistolen = €5/pistool

Pakket €95:

23 laserguns; 50 batterijen; 4 targets (zie meer informatie)

Extra pistolen niet mogelijk

Meer informatie en spelvormen vind je hier.

50% korting voor duffelse verenigingen

Geluidboxen

Luid geluid!

Vanaf nu verhuren wij ook een party set geluid waarmee je kleine tot middelgrote feesten kan voorzien van kwalitatief geluid.

Hiervoor vragen we 75 euro voor. Als we het moeten komen opzetten en halen vragen we 125 euro. We doen dit enkel in Duffel of buurgemeentes.

75,-

Pannenkoeken-bakplaat

Bak vliegensvlug pannenkoeken!

Op een kinderfeest worden vaak pannenkoeken gegeten. Maar je kent dat wel, het bakken gaat te traag vooruit dus de kinderen beginnen te zeuren. Zelfs met 2 pannen tegelijk bakken helpt niet.

Gelukkig hebben wij de ideale oplossing! Voor onze jaarlijkse pannenkoekenslag kochten wij 5 pannenkoekenbakplaten aan. Ideaal dus om veel pannenkoeken vliegensvlug te bakken, zonder aanbranden. Voor slechts 5 euro per toestel is je eerste pannenkoek deze keer misschien wel gelukt! Bovendien steun je de scouts natuurlijk!

5,-

Plooitafels

Plaats genoeg!

Als je vrienden of familie uitnodigt stuit je vaak op het zelfde probleem: "waar gaan we die allemaal zetten?" Wel, aan onze tafels natuurlijk! Naast deze plooitafels en -banken hebben wij ook nog een 20-tal stevigere (maar kleinere) tafels ter beschikking!

Set plooitafel + 2 plooibanken: €10,00

Plooitafel: €6,00

Plooibank: €3,00

Stevige tafel: €6,00

5,-

Sjorhout

Sjor zelf eens!

Wil je zelf eens een constructie maken? Balken te kort voor een tijdelijke constructie? Huur onze balken aan 25 cent/meter.