Bloemenslag

Op 27 en 28 april 2019 doen wij naar jaarlijkse gewoonte onze Bloemenslag. Zaterdag 27 april zullen wij door de straten van Duffel Mijlstraat rijden met onze aanhangwagens vol bloemetjes, waar je dan naar hartenlust bloemetjes kan kopen! Ook op onze scouts zal een verkoop-stand zijn!

Op zondag 28 april brengen wij de bestellingen rond, de bestelbrief wordt in rondgedeeld maar kan je ook hier vinden.

We kunnen natuurlijk alle hulp gebruiken! Givers en jong-givers zijn zaterdag welkom vanaf 9u45! Maar ook ouders kunnen we gebruiken: Heb je een remorque en/of trekhaak wil je ons helpen met bloemetjes rondbrengen? Dan is jouw hulp zeker en vast welkom vanaf 9u45.

Vrijwilligers mogen zich steeds melden bij de groepsleiding.

Ons bloemenassortiment blijft niet elk jaar hetzelfde, want ook in de bloemetjeswereld is er sprake van een bepaalde mode! We proberen ons assortiment dan ook elk jaar aan te passen aan deze mode!

Ons aanbod van vorig jaar kan je hieronder vinden. Dit aanbod kan dus nog aangepast worden. Naast bloemetjes verkopen wij ook potgrond.

Aanbod niet zichtbaar? Je kan het ook hier raadplegen.