Wijnverkoop

De jins van scouts Duffel-Mijlstraat gaan dit jaar buitenlands kamp. Om de kosten hiervan te drukken organiseren wij voor het derde jaar op rij een wijnverkoop.

Zin in een wijntje? Of liever een doos wijn om te drinken (tijdens de feestdagen)? Een flesje bubbels nodig om iets te vieren? Hiervoor kan je allemaal bij ons terecht.

Door sponsoring zijn we in staat om wijnen van GOEDE KWALITEIT te verkopen aan prijzen die overeenkomen met die uit de drankenhandel. Bovendien steun je hiermee het buitenlands kamp van onze jins. Geen enkele reden dus om geen wijn te bestellen!

Bestellen kan tot en met 25 november. Dit doe je door dit formulier in te vullen en te bezorgen aan één van onze jins of neem contact op met de (jin)leiding (scoutshellevelders@gmail.com) . Ten laatste 2 december worden de wijnen geleverd.

Op 25 november kan je van 14u tot 17u30 komen proeven van onze wijnen. Iedereen is welkom aan onze lokalen (Mijlstraat 102) om onze lekkere wijnen te proeven.

Meer informatie over ons aanbod vindt u hier: (Niet leesbaar? Download de pdf via deze link)