Itali'à Volonté

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren wij weer onze overheerlijke "Itali'à Volonté". Op zondag 16 februari 2020, ‘s middags vanaf 12u tot 14u en ‘s avonds vanaf 17u tot 20u, nodigen wij u allen uit om te komen smullen van onze zelfgemaakte Spaghetti Bolognaise, Spaghetti Carbonara of Lasagne. U kan ook kiezen voor de vegetarische varianten van onze gerechten.

Wij zullen een heel weekend in de weer zijn om u ook dit jaar opnieuw te kunnen verwennen met onze lekkere gerechten. Uiteraard hoort hier ook nog een dessertje bij. Daarvoor kan u kiezen tussen Stracciatella-ijs of onze zelfgemaakte Tiramisu.

Dit lekkers zal u aangeboden worden in de refter van basisschool De Meyl, Mijlstraat 91 dat voor deze gelegenheid wordt omgetoverd tot het gezelligste Italiaanse restaurant van België.

We werken ook dit jaar met een afhaalpunt, u kan dan uw bestelling doorgeven en ze op het gewenste tijdstip komen halen.

Reserveren en bestellen kan via: scoutshellevelders@gmail.com

Hier het Italiaans buffet zijn waar je à volonté van kan genieten!

Aanbod

Spaghetti Bolognaise

Spaghetti Bolognaise Vegi

Spaghetti Carbonara

Spaghetti Carbonara Vegi

Lasagne

Lasagne Vegi

Kinderen (tot 12 jaar) 9 euro

Volwassenen 12 euro

………………………………………………………………………………….

P.S. Iedereen die in een jeugdvereniging zit, die een hapje komt eten en in uniform is, krijgt van ons een gratis drankje.